Javni oglasi
Javni oglas
za privremeno zauzimanje javnih površina za postavljanje kioskaputem usmenog javnog nadmetanja -licitacije
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
OPĆINA KALESIJA
OPĆINSKI NAČELNIK
Broj: 02-04-2-4755/22
Datum: 23.08.2022.godine
Na osnovu člana 43. Odluke o komunalnom redu (“Sl. glasnik općine Kalesija” br. 7/01 i 5/09) a u vezi sa Odlukom o uslovima,načinu i postupku raspolaganja nekretninama u vlasništvu općine Kalesija(“Sl.glasnik općine Kalesija” br.9/14), člana II Programa utvrđivanja lokacija za zauzimanje javnih površina (“Sl. glasnik općine Kalesija” br. 3/16, 8/18 i 5/22) i Programa o izmjeni Programa utvrđivanja lokacija za zauzimanje javnih površina br.02-27-1641-1/22 od 15.08.2022.godine, člana 15. Zakona o principima lokalne samouprave (“Sl. novine FBiH” br. 49/06 i 51/) i člana 56. Statuta općine Kalesija – Prečišćeni tekst (“Sl. glasnik općine Kalesija” br. 10/07, 7/08, 10/11, 3/12 i 6/13),Općinski načelnik Kalesije, o b j a v lj u j e
JAVNI OGLAS
za privremeno zauzimanje javnih površina za postavljanje kioska
putem usmenog javnog nadmetanja -licitacije
I Predmet privremenog zauzimanja i početna cijena
Predmet javnog oglasa je privremeno zauzimanje javnih površina, za postavljanje kioska, koje su u posjedu Općine Kalesija i to:
- Lokacija br. 1 – dio u površini od 9 m² od k.č.br.279/1 zv.”Kalesija Grad” upisana u Pl.br.61 KO Kalesija Grad
- Lokacija br. 2 – dio u površini od 9 m² od k.č.br.279/1 zv.”Kalesija Grad” upisana u Pl.br.61 KO Kalesija Grad
- Lokacija br. 3 – dio u površini od 9 m² od k.č.br.279/2 zv.”Kalesija Grad” upisana u Pl.br.61 KO Kalesija Grad,
Sve lokacije se nalaze u Ul.Patriotske lige ispod autobuskog stajališta prema Tuzli (iza zida Robne kuće).
Početna cijena po m² za zauzimanje predmetnh javnih površina iznosi 13,00 KM odnosno ukupno na mjesečnom nivou 117,00 KM.
Razgledanje lokacija za postavljanje kioska kao i uvid u dokumenatciju o nekretninama iz stava 1.ove tačke može se izvršiti svakog radnog dana u periodu od 08:00 do 16:00 sati, uz prethodnu najavu na broj telefona 035-367-700.
II Vrijeme i mjesto održavanja licitacije
Usmeno javno nadmetanje-licitacija, održat će se dana 12.09.2022.godine (ponedjeljak) sa početkom u 09:00 sati u prostorijama zgrade Općine Kalesija.
Ukoliko dođe do pomjeranja termina održavanja javnog nadmetanja, podnosioci prijava će biti blagovremeno obaviješteni. Javnom nadmetanju je dužan da prisustvuje podnosilac prijave ili lice koje posjeduje punomoć za zastupanje podnosioca prijave za postupak javnog nadmetanja (punomoć mora biti šačinjena u formi notarski obrađene isprave). Naznačena punomoć mora biti predata komisiji najkasnije do početka postupka javnog nadmetanja. Fizička lica koja učestvuju lično ili kao zastupnici/punomoćnici podnosioca prijave dužni su Komisiji koja provodi javno nadmetanje najkasnije do početka javnog nadmetanja prezentirati važeći identifikacioni dokument (lična karta ili pasoš).
III Pravo učešća na licitaciji i kriterij odabira ponuđača
Pravo učešća na javnom nademetanju imaju sva fizička i pravna lica koja blagovremeno izvrše uplatu kapare i dostave ponudu.
Kriterij za dodjelu javne površine koja je predmet licitacije, a radi postavljanja kioska, jeste najveća ponuđena cijena na licitaciji.
Ponude niže od početne cijene neće biti prihvaćene.
IV Kapara
Za učešće u postupku licitacije ponuđači su dužni uplatiti kaparu prije početka licitacije, za svaku lokaciju za koju dostavljaju ponudu, na račun Općine Kalesija br.338-650-224-664-4295 otvoren kod UniCredit Bank dd Mostar, vrsta prihoda 721122, koja iznosi 10% od početne cijene, s tim što taj iznos ne može biti niži od 1.000,00 KM.Povrat kapare učesnicima u licitaciji čija ponuda ne bude prihvaćena izvršit će se poslije okončanog postupka licitacije.
U slučaju odustajanja najpovoljnijeg ponuđača za privremeno zauzimanje javnih površina za postavljanje kioska, ponuđač gubi pravo na povrat kapare.Ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene kao najpovoljnije kapara se vraća u roku od 8 dana od dana održavanja licitacije, bez prava na kamatu,od njezine uplate do isplate.
V Postupak licitacije
Postupak licitacije provodi komisija koju imenuje Općinski načelnik.Postupak licitacije provodi se u skladu sa Odlukom o uslovima, načinu i postupku raspolaganja nekretninama u vlasništvu općine Kalesija (“Sl.glasnik općine Kalesija” br.9/14).
Nakon provedenog postupka licitacije nadležna Služba će donijeti Rješenje o odobrenju za zauzimanje javnih površina za najpovoljnije ponuđače na licitaciji, a u navedenom rješenju će biti naveden način i vrijeme predaje javnih površina za zauzimanje.
Nadležna Služba će Rješenja o odbrenju za zauzimanje javnih površina donijeti u roku od pet dana od dana okončanog postupka licitacije.
VI Ponude
Popunjen i potpisan obrazac za ponudu za učešće na javnom nadmetanju-licitaciji uz dokaz o izvršenoj uplati kapare dostaviti u zatvorenoj koverti, lično ili preporučenom poštom u Centar za pruženje usluga građanima (Šalter sala) u zgradi Općine Kalesija, na adresu :
OPĆINA KALESIJA
Patriotske lige broj 15
75260 Kalesija
“Komisija za provođenja postupka usmenog javnog nadmetanja-licitacije za privremeno zauzimanje javnih površina za postavljanje kioska – NE OTVARATI”
Neblagovremene i nepotpune ponude neće biti uzete u razmatranje.
Obrazac ponude može se preuzeti u šalter sali ili na Internet stranici Općine.
Ovaj Javni oglas se objavljuje u dnevnom listu “Oslobođenje”, oglasnoj ploči i Internet stranici Općine najkasnije 15 dana prije dana određenog za dan licitacije.
OPĆINSKI NAČELNIK
Sead Džafić,dipl.ecc.
Javni oglas za prijavu kandidata za kontrolore izbornih rezultata
Na osnovu člana 2.13 stav (1) tačka 8. Izbornog zakona BiH (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine” br. 23/01, 7/02, 9/02, 20/02, 25/02, 4/04, 20/04, 25/05, 52/05, 65/05, 77/05, 11/06, 24/06, 32/07, 33/08, 37/08, 32/10, 18/13, 7/14, 31/16 i 41/20), a u vezi s članom 69. Pravilnika o provođenju izbora u Bosni i Hercegovini (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine” br.27/22), Općinska izborna komisija Kalesija raspisuje
J A V N I O G L A S
za prijavu kandidata za kontrolore izbornih rezultata
I. Objavljuje se Javni oglas za prijavu kandidata za kontrolore izbornih rezultata.
II. Uslovi za imenovanje:
Opći uslovi:
- Prijavljeni kandidat je državljanin Bosne i Hercegovine s pravom glasa.
- Za kontrolora izbornih rezultata ne može biti imenovano lice (član 2.3.Izbornog zakona BiH):
- koje se ne može kandidirati u smislu odredbi članova 1.6, 1.7 i 1.7a Izbornog zakona BiH;
- koje je član najvišeg izvršno-političkog organa političke stranke ili koalicije (predsjednik, potpredsjednik, generalni sekretar ili član izvršnog odbora ili glavnog odbora);
- koje je nosilac izabranog mandata ili je član izvršnog organa vlasti, osim u slučajevima predviđenim članom 2.12 stav (4) Izbornog zakona;
- koje je kandidat za izbore za bilo koji nivo vlasti (na Općim izborima 2018. i Lokalnim izborima 2020. godine); i
- kojem je izrečena kazna za radnju koja predstavlja težu povredu izbornih zakona ili propisa za koju je lično odgovorno, u posljednje četiri godine, računajući od dana pravosnažnosti odluke.
Posebni uslovi:
– da ima najmanje završenu srednju školu, odnosno IV. ili V. stepen stručne spreme;
– da ima izborno iskustvo (odnosno rad na poslovima kontrolora izbornih rezultata, rad na poslovima supervizora izbornih rezultata, rad na poslovima unosa izbornih rezultata i rad u biračkom odboru kao predsjednik ili član biračkog odbora).
III. Potrebna dokumentacija:
- prijava na javni oglas (popunjen obrazac za prijavu kandidata za kontrolora izbornih rezultata),
- potvrda o prebivalištu,
- Ovjerena kopija univerzitetske diplome/svjedočanstva o završenom školovanju,
- Rješenje/uvjerenje o izbornom iskustvu.
IV. Rok za podnošenje prijava
Rok za podnošenje prijava je petnaest (15) dana od dana objave javnog oglasa na oglasnoj ploči općine Kalesija, na internet-stranici općine Kalesija i sredstvima javnog informisanja (radio, televizija i portali).
V. Organ za provođenje postupka
Proceduru izbora kandidata po javnom oglasu provodi općinska izborna komisija Kalesija.
VI. Ostale informacije
Izborna komisija će nakon završene procedure po javnom oglasu imenovati kontrolore izbornih rezultata (ukupno 3) na period od 5 godina. Imenovani kontrolori izbornih rezultata, da bi bili angažovani, dužni su proći obuku, testiranje i certificiranje koju će organizovati i provesti Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine. Izborna komisija će certificirane kontrolore izbornih rezultata angažovati prilikom provedbe izbora, na poslovima kontrole izbornih rezultata, za koje poslove je predviđena naknada za kontrolora izbornih rezultata. Visinu naknade određuje Općinska izborna komisija Kalesija.
Obrazac prijave je sastavni dio javnog oglasa.
Prijavu na javni oglas kandidati dostavljaju u zatvorenoj koverti u sjedište Općinske izborne komisije Kalesija sa naznakom:
Općinska izborna komisija Kalesija,
Adresa: Patriotske lige b.b. „Prijava na javni oglas za kontrolora izbornih rezultata – ne otvarati“.
Nepotpune i neblagovremene prijave izborna komisija neće uzeti u razmatranje.
Dodatne informacije kandidati mogu dobiti na broj: 035/367-710 i 035/367-714
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
Općina Kalesija
Broj:080 – 10/22
Datum: 16.05.2022.godine
Predsjednik OIK-a
Hajrudin Huseinović, mr. prava
Javni oglas za prijem namještenika
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
OPĆINA KALESIJA
OPĆINSKI NAČELNIK
Broj:02/3-1-30-2-4090-2 /21
Datum. 06.08.2021. godine
Na osnovu člana 71., čl. 74.,75. i čl.76. a u vezi sa čl.73. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (“Sl. Novine Tuzlanskog kantona” br.7/17,10/17,10/18, 14/18 i 8/21), čl.56. Statuta Općine Kalesija (“Sl.Glasnik Općine Kalesija” br.10/07,7/08,10/11,3/12 i 6/13), čl. 33.Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Općine Kalesija (“Službeni glasnik Općine Kalesija” br. 6/19,2/20, 5/20 i 6/21), i Odluke br. 02/3-1-30-2-4090/21 od 06.08.2021.godine Općinski načelnik, raspisuje
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme
1.NAZIV RADNOG MJESTA
01.Referent-vozač…………………………………………………………….1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
02.Viši referent za prikupljanje i obradu podataka……………………………………….1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
03.Viši referent za administratvno-tehničke poslove…………….1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
04.Viši referent za povratak izbjeglih i raseljenih lica…………………………..1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
05.Referent za sanitarne poslove……………………………………….1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
2.OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA:
Za poziciju 01:
- Rukuje i upravlja svim vozilima i pumpama u akcijama gašenju i drugim interventnim situacijama
- Vrši pranje, podmazivanje i čiščenje vozila
- Brine o ispravnosti te obavlja registracije vozila i poslove osnovnog održavanja vozila
- Vrši kontrolu ispravnosti vozila i opreme u toku primopredaje, angažujući se i na održavanju ispravnosti čistoće vozila poslije svake intervencije
- Vodi evidenciju o vatrogasnim vozilim
- Po upustvu automehaničara otklanja nedostatke na vozilima i pumpama
- Dežura u objektu i učestvuje u akcijama ekipa za obezbjeđenje važnijih objekata
- Radi na održavanju cistoće spremišta, kruga i radionice
- Odgovoran je za tačno i blagovremeno izvršavanje i drugih poslova iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu Komandira i Pomoćnika načelnika
Za poziciju 02:
- Prikuplja i obrađuje podatke o svim vidovima opasnosti, te vrši dostavu obrađenih podataka resorno nadležnim organima
- Vodi i ažurira bazu podataka informacionog sistema iz oblasti zaštite od požara i vatrogastva
- Osigurava neprekidan prijem i protok informacija za potrebe vatrogasne jedinice
- Vrši prijem dojava o opasnostima iz nadležnosti vatrogasne jedinice
- Održava stalnu radio vezu sa pripadnicima jedinice na intervenciji
- Obavještava Komandira o nastalim požarima i intervencijama, te postupa po posebnim uputstvima Komandira u slučaju većih požara i nesreća
- Vodi brigu o stalnoj ispravnosti sistema veza i telekomunikacionih uređaja i instalacija
- Obavlja i sve druge poslove za koje je osposobljen a po nalogu Komandira i Pomoćnika načelnika
Za poziciju 03:
- Prima poštu za Općinskog načelnika i po nalogu istog vrši njeno raspoređivanje
- Vrši prijem, interno zavođenje i dostavljanje na rješavanje, te otpremu službene pošte iz nadležnosti Općinskog načelnika
- Odgovoran je za dostavu zaključaka i drugih akata na realizaciju prema izvršiocima
- Vodi evidenciju protokola i interne dostavne knjige
- Čuva sve vrste službene dokumentacije i drugih materijala, te istu dostavlja na arhiviranje
- Vrši prepis materijala i izvoda iz Zapisnika sa sastanaka Kolegija Općinskog načelnika
- Odgovara za tajnost materijala sa sjednica Kolegija i nadležnosti Općinskog načelnika
- Obavlja stručnu računarsku obradu dokumenata za potrebe Općinskog načelnika
- Odgovoran je za tačno i blagovremeno izvršavanje i drugih poslova iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu Rukovodioca stručne službe Općinskog načelnika
Za poziciju 04:
- Vodi aktivnosti oko planiranja i realizacije povratka raseljenih lica i izbjeglica svojim kućama,
- Vodi evidenciju o povratnicima, kako iz inostranstva, tako i iz drugih područja BiH
- Ostvaruje saradnju sa federalnim, kantonalnim, općinskim organima, vladinim, nevladinim i humanitarnim organizacijama po pitanjima iz svog djelokruga
- Kontaktira sa udruženjima građana koja okupljaju raseljena lica i izbjeglice
- Kontaktira sa nadležnim Ministarstvima koja se bave pitanjima povratka i humanitarnim organizacijama uz saglasnost Šefa
- Vrši stručno-operativne poslove u procesu povratka izbjeglih i raseljenih lica
- Vodi brigu oko povratka na područje općine Kalesija i pruža pomoć u stvaranju uslova za održiv povratak
- Odgovoran je za tačno i blagovremeno izvršavanje i drugih poslova iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu Pomoćnika načelnika
Za poziciju 05:
- Pomaže Inspektoru za sanitarne poslove u obavljanju inspekcijskog nadzora
- Prikuplja informacije za izradu materijala iz oblasti nadzora sanitarne inspekcije, te iste dostavlja inspektoru za sanitarne poslove
- Vodi evidenciju o izdatim Rješenjima iz nadležnosti sanitarne inspekcije
- Prikuplja podatke koji služe za pokretanje i vođenje postupka inspekcijskog nadzora
- Vodi evidenciju o utrošku potrošnog materijala, sredstava i opreme iz Odsjeka
- Obavlja i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka
3. OPĆI I POSEBNI USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA RADNOG MJESTA:
a) Opći uslovi utvrđeni odredbama člana 76. Zakona o državnoj službi u TK-a (za sve pozicije):
- da je državljanin BiH
- da je stariji od 18 godina
- da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova radnog mjesta
- da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji i sitematizaciji
- da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u BiH
- da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava BiH
b) Posebni uslovi utvrđeni Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi i to:
Za poziciju 01:
- SSS/ najmanje III stepen stručne spreme tehničkog smjera ili KV radnik tehničkog smjera,
- položen vozački ispit za C kategoriju
- položen stručni ispit
- najmanje 6 mjeseci radnog staža u struci
Za poziciju 02:
- SSS/IV stepen stručne spreme Elektrotehnička škola ili Saobraćajna odnosno VKV radnik – tehničkog smjera
- poznavanje rada na računaru,
- položen stručni ispit i
- najmanje 10 mjeseci radnog staža u struci
Za poziciju 03:
- SSS/IV stepen stručne spreme, Upravna, Ekonomska škola ili Gimnazija ,
- položen stručni ispit
- najmanje 10 mjeseci radnog staža u struci
Za poziciju 04:
- SSS/IV stepen stručne spreme- Ekonomska, Upravna škola, Gimnazija
- položen stručni ispit
- najmanje 10 mjeseci radnog staža u struci
Za poziciju 05:
- SSS/IV stepen stručne spreme-Medicinska ili Veterinarska škola,
- položen stručni ispit
- najmanje 6 mjeseci radnog staža u struci
4.SPISAK POTREBNIH DOKUMENATA
Uz potpisanu Prijavu na javni oglas dostaviti original ili ovjerenu kopiju slijedećih dokumenata:
- Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci)
- Izvod iz matične knjige rođenih
- Izjava kandidata da u poslijednje dvije godine od dana objavljivanja oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u BiH,ovjerena od strane nadležnog organa
- Izjava kandidata da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava BiH,ovjerena od strane nadležnog organa
- Diploma/Svjedočanstvo o završenoj traženoj stručnoj spremi
- Dokaz (uvjerenje ili potvrda) o položenom stručnom ispitu za namještenike
- Dokaz (uvjerenje ili potvrda) o radnom stažu u struci
- Dokaz o poznavanju rada na računaru-certifikat ili uvjerenje (samo za poziciju 02)
- Dokaz (vozačka dozvola) o položenom vozačkom ispitu za C kategoriju (samo za poziciju 01)
Izabrani kandidati dužni su prije donošenja rješenja o postavljenju dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova utvrđenih za gore navedeno radno mjesto.
Javni oglas će biti objavljen na službenoj stranici Općine Kalesija i dnevnim novinama “Oslobođenje”.
Roka za prijavu kandidata je 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama “Oslobođenje”.
Prijave na oglas sa dokazima o ispunjavanju uslova dostaviti u zatvorenoj koverti u pisarnicu Općine ili putem pošte na adresu: Općina Kalesija -Ul. Patriotske lige br.15, 75 260 Kalesija sa naznakom “Komisija za provođenje Javnog oglasa za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme”.
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.
NAPOMENA: U razmatranje će se uzeti i prijave kandidata koji nemaju položen stručni ispit za namještenike s tim da je kandidat ukoliko bude primljen u radni odnos dužan položiti stručni ispit u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos, a u skladu sa čl.81.Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (“Sl. Novine Tuzlanskog kantona” br.7/17,10/17,10/18, 14/18 i 8/21).
OPĆINSKI NAČELNIK Sead Džafić,dipl.ecc.
Javni oglas za izbor i imenovanje predsjednika i 4 (četiri) člana Općinske izborne komisije
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
TUZLANSKI KANTON
OPĆINA KALESIJA
OPĆINSKO VIJEĆE
Komisija za izbor i imenovanje predsjednika i
4 (četiri) člana Općinske izborne komisije
Broj: 01-04-705/21
Datum, 19.02.2021. godine
Na osnovu člana 2.12. stav 5. Izbornog Zakona BiH (“Službeni glasnik BiH”, broj: 23/01, 7/02, 9/02, 20/02, 25/02, 4/04, 20/04, 25/05, 52/05, 65/05, 77/05, 11/06, 24/06, 32/07, 33/08, 37/08, 32/10, 18/13, 7/14, 31/16 i 41/20), Uputstva o utvrđivanju kvalifikacija, broja, imenovanju, razrješenju i obuci članova izborne komisije osnovne izborne jedinice u Bosni i Hercegovini (“Službeni glasnik BiH“, broj 26/18 i 36/19), člana 2. Odluke o o raspisivanju javnog oglasa za izbor i imenovanje predsjednika i četiri člana Općinske izborne komisije Kalesija (“Sl.glasnik općine Kalesija”, broj 2/21), Komisija za izbor i imenovanje predsjednika i 4 (četiri) člana Općinske izborne komisije Kalesija (u daljem tekstu “Konkursna komisija”) , r a s p i s u j e
J A V N I O G L A S
za izbor i imenovanje predsjednika i 4 (četiri) člana Općinske izborne komisije
- Raspisuje se javni oglas za imenovanje predsjednika i 4 (četiri) člana Općinske izborne
komisije.
- Članove Općinske Izborne komisije Kalesija imenuje Općinsko vijeće Kalesija, uz saglasnost Centralne izborne komisije Bosne i Hercegovine na period od 7 (sedam) godina.
Općinsko vijeće imenuje predsjednika iz reda imenovanih članova Općinske izborne komisije, uz saglasnost Centralne izborne komisije Bosne i Hercegovine.
- Prijavljeni kandidati moraju ispunjavati slijedeće uslove:
Opći uslovi:
- da ima pravo glasa;
- da ima odgovarajuću stručnost i iskustvo u provođenju izbora;
Posebni uslovi:
- da ima prebivalište u općini Kalesija;
- da ima završen fakultet, VII/1 stepen stručne spreme ili završen fakultet Bolonjskog sistema studiranja sa najmanje 180 ECTS i
- da posjeduje iskustvo u provođenju izbora.
Pod iskustvom u provođenju izbora podrazumijeva se:
- članstvo u Izbornoj komisiji,
- članstvo u biračkom odboru na izborima obuhvaćenim Izbornim zakonom Bosne i Hercegovine.
Izuzetno, od odredbe navedene pod oznakom III alineje jedan posebnih uslova član izborne komisije može biti lice sa prebivalištem iz druge općine, ukoliko nema kandidata, sa prebivalištem u općini za koju se imenuje izborna komisija, koji ispunjavaju uslove tražene javnim oglasom.
Izuzetno, od odredbe navedene pod oznakom III alineje tri posebnih uslova član izborne komisije može biti lice koje ima VII/1 stepen stručne spreme, završen pravni fakultet, odnosno završen pravni fakultet Bolonjskog sistema studiranja s najmanje 180 ECTS, bez izbornog iskustva.
- Član Općinske izborne komisije može biti:
predsjednik ili sudija redovnog suda, sekretar općinskog vijeća, lica profesionalno zaposlena u općinskim organima uprave ili druga lica, ako ispunjavaju uslove iz člana 2.2. Izbornog zakona, a nemaju smetnji iz člana 2.3. Izbornog zakona.
- Za člana Općinske izborne komisije ne može biti imenovano lice:
- koje se ne može kandidovati u smislu odredbi člana 1.6., 1.7. i 1.7.a Izbornog zakona BiH;
- koje je član najvišeg izvršno-političkog organa političke stranke ili koalicije (predsjednik, potpredsjednik, generalni sekretar, sekretar ili član izvršnog odbora ili glavnog odbora);
- koje je nosilac izabranog mandata ili je član izvršnog organa vlasti, osim u slučajevima predviđenim članom 2.12. stav 4. poglavlje II Izbornog zakona BiH;
- koje je kandidat za izbore za bilo koji nivo vlasti;
- kojem je izrečena kazna za radnju koja predstavlja težu povredu izbornog zakona ili propisa za koji je lično odgovorno, u posljednje četiri godine računajući od dana pravosnažnosti odluke;
- koje je zastupnik, odnosno punomoćnik političkog subjekta, koji učestvuje na izborima, ili lice koje je pravosnažnom sudskom presudom osuđeno na kaznu zatvora u trajanju od šest mjeseci ili duže,
- lice koje obavlja izvršnu funkciju, kako je utvrđeno odredbom člana 1.8 stav 6. Izbornog zakona BiH, odnosno lice koje je na dužnost imenovalo Vijeće ministara BiH, Vlada Federacije BiH, Vlada Republike Srpske, kantonalna vlada i općinsko vijeće, odnosno skupština općine.
- Sastav općinske izborne komisije je multietičan tako da odražava zastupljenost konstitutivnih naroda uključujući i ostale, u izbornoj jedinici za koju se organ za sprovođenje izbora osniva, vodeći računa o posljednjem popisu stanovništva provedenom na državnom nivou.
U sastavu općinske izborne komisije nastojat će se osigurati da broj članova manjeg zastupljenog spola bude najmanje 40% od ukupnog broja članova.
- Uz prijavu na ovaj Javni oglas potrebno je dostaviti sledeću dokumentaciju:
- kraća biografija sa ličnim podacima kandidata (ime i prezime, ime oca, tačna adresa, broj telefona za kontakt, kao i podatke o kretanju u službi);
- ovjerena fotokopija diplome o završenom stepenu i vrsti stručne spreme;
- dokaz o izbornom iskustvu za kandidata (uvjerenje općinske izborne komisije, rješenje o imenovanju ili neki drugi dokaz) koji mora sadržavati – podatke o nazivu izborne komisije i mandatnom periodu, odnosno, vrsti i godini izbora i nazivu biračkog mjesta u kojem je kandidat bio član biračkog odbora, te podatak da je kandidat bio angažovan u radu biračkog odbora i obavljao ovu dužnost – original ili ovjerena kopija,
- svojeručno potpisana i od nadležnog organa ovjerena izjava o nacionalnom izjašnjenju kandidata sa posljednjeg popisa stanovništva u BiH,
- svojeručno potpisana i od nadležnog organa ovjerena izjava o nepostojanju smetnji iz odredbe navedene pod oznakom V tačka od 1. do 5.
- svojeručno potpisana i od strane nadležnog organa ovjerena izjava o nepostojanju smetnji iz odredbe navedene pod oznakom V tačka 6. i 7.
- Obrazac PBA – 3 o prebivalištu kandidata na području općine Kalesija izdata od strane CIPS – a (ne starije od 3 (tri) mjeseca, od dana izdavanja od strane nadležnog organa) – original ili ovjerena kopija.
NAPOMENA: – Obrazac izjave pod tačkom 5. može se preuzeti u Stručnoj službi
Općinskog vijeća Kalesija ili web stranici Centralne izborne komisije BiH,
- Obrazac izjave pod tačkom 4. i 6. može se preuzeti u Stručnoj službi
Općinskog vijeća.
Javni oglas će biti objavljen u dnevnom listu „Oslobođenje“ i isti ostaje otvoren 8 (osam) dana od dana objavljivanja.
Po zatvaranju Javnog oglasa, Komisija za izbor i imenovanje predsjednika i 4 (četiri) člana Općinske izborne komisije izvršit će klasifikaciju kandidata na one koji ispunjavaju uslove tražene javnim oglasom i one koji ne ispunjavaju te uslove.
Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove Javnog oglasa, Komisija će obaviti intervju, nakon čega će sačiniti rang listu sa redoslijedom kandidata, prema uspjehu postignutom na intervjuu.
Općinsko vijeće Kalesija će, cijeneći položaj kandidata na rang listi, izvršiti imenovanje i svoju Odluku dostaviti na saglasnost Centralnoj izbornoj komisiji BiH.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.
Prijave za ovaj Javni oglas dostaviti u zatvorenim kovertama sa naznakom:
“JAVNI OGLAS ZA IMENOVANJE PREDSJEDNIKA I 4 (ČETIRI) ČLANA OPĆINSKE IZBORNE KOMISIJE NE OTVARAJ” lično u pisarnicu općine Kalesija ili putem pošte na sledeću adresu:
“Komisija za izbor i imenovanje predsjednika i 4 (četiri) člana Općinske izborne komisije”,
Ul. Patriotske lige br. 15, 75260 Kalesija.
.
Za Komisiju za izbor i imenovanje predsjednika i 4 (četiri) člana Općinske izborne komisije
Halil Aščić
Poništenje dijela javnog oglasa za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
OPĆINA KALESIJA
OPĆINSKI NAČELNIK
Broj:02-04-2-4869/20
Datum:21.10.2020. godine
Na osnovu Odluke o poništenju dijela javnog oglasa za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme br.02-04-2-4869/20 od 21.10.2020.godine, Općinski načelnik objavljuje
P O N I Š T E NJ E
dijela javnog oglasa za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme
Poništava se Javni oglas za prijem namejštenika u radni odnos na neodređeno vrijeme objavljen u dnevnom listu “Nezavisne novine” dana 12/13.2020.godine i na službenoj stranici Općine Kalesija dana 17.09.2020.godine u dijelu koji se odnosi na slijedeće radno mjesto:
- ” 01.Referent-vozač”.
U preostalom dijelu teksta Javni oglas ostaje neizmijenjen.
OPĆINSKI NAČELNIK
Sead Džafić, dipl.ecc.
Javni oglas za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme
Na osnovu člana 71., čl. 74.,75. i čl.76. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (“Sl. Novine Tuzlanskog kantona” br.7/17,10/17,10/18 i 14/18), čl.56. Statuta Općine Kalesija (“Sl.Glasnik Općine Kalesija” br.10/07,7/08,10/11,3/12 i 6/13), čl. 33.Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Općine Kalesija (“Službeni glasnik Općine Kalesija”br.6/19 i 2/20), Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Općine Kalesija br. 02-04-1528/20 od 18.08.2020.godine i Odluke br.02-04-2-4869/20 od 11.09.2020.godine Općinski načelnik, raspisuje
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme
1.NAZIV RADNOG MJESTA
01.Referent-vozač…………………………………………………………….1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
02.Referent za sanitarne poslove……………………………………….1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
03.Viši referent za praćenje plaćanja obaveza stranaka……..1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
04.Viši referent za provjeru podataka u matičnim evidencijama,evidencijama BIZ-a i izdavanje uvjerenja…………………………………………………………………………..1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme
2.OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA:
Za poziciju 01:
- Rukuje i upravlja svim vozilima i pumpama u akcijama gašenju i drugim interventnim situacijama
- Vrši pranje, podmazivanje i čiščenje vozila
- Brine o ispravnosti te obavlja registracije vozila i poslove osnovnog održavanja vozila
- Vrši kontrolu ispravnosti vozila i opreme u toku primopredaje, angažujući se i na održavanju ispravnosti čistoće vozila poslije svake intervencije
- Vodi evidenciju o vatrogasnim vozilim
- Po upustvu automehaničara otklanja nedostatke na vozilima i pumpama
- Dežura u objektu i učestvuje u akcijama ekipa za obezbjeđenje važnijih objekata
- Radi na održavanju cistoće spremišta, kruga i radionice
- Odgovoran je za tačno i blagovremeno izvršavanje i drugih poslova iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu Komandira i Pomoćnika načelnika
Za poziciju 02:
- Pomaže Inspektoru za sanitarne poslove u obavljanju inspekcijskog nadzora
- Prikuplja informacije za izradu materijala iz oblasti nadzora sanitarne inspekcije, te iste dostavlja inspektoru za sanitarne poslove
- Vodi evidenciju o izdatim Rješenjima iz nadležnosti sanitarne inspekcije
- Prikuplja podatke koji služe za pokretanje i vođenje postupka inspekcijskog nadzora
- Vodi evidenciju o utrošku potrošnog materijala, sredstava i opreme iz Odsjeka
- Obavlja i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka
Za poziciju 03:
- Plaćanje svih ulaznih faktura
- Plaćanje po osnovu odluka i drugih akata općinskog načelnika
- Prima sva interna i eksterna knjigovodstvena dokumenta općine i općinskih službi
- Vrši fakturisanje općinskih zakupnina
- Vodi knjigu izlaznih faktura
- Vrši naplatu naknada za građevinsko zemljište i rentu na poseban račun
- Prati naplatu prihoda po osnovu izdatih rješenja iz nadleznosti općine
- Učestvuje u pripremi izjave o kompenzaciji, ugovore o cesiji, ugovore o preuzimanju duga i drugim aktima na osnovu kojih se vršiti naplata potraživanja, odnosno izmirenje obaveza
- Vrši prijem i tacno, blagovremeno i potpuno evidentiranje prispjelih faktura i dr. finansijskih dokumenata u knjige KUF-a, vrši sva fakturisanja
- Kompletira dnevne evidencije o platnim transakcijama i blagovremeno predaje na dalju obradu
- Sačinjava zahtjeve, dopise, zapisnike, protokole i druge pojedinacne akte vezane za naplatu ili isplatu sredstava ili druge vrste poslovne korespodencije
- Kontaktira neposredno, telefonom ili pismeno sa poslovnim partnerima (banke, viši nivoi vlasti,ustanove, pravna i fizicka lica) kao i sa službenicima opcinskih službi u cilju tacnog i blagovremenog obavljanja svojih poslova
- Sačinjava informacije po potrebi
- Aktom izvješćuje partnere o uvezu uplate (ako se plaća više računa) i proslijeđuje na knjiženje
- Obavlja poslove fakturiranja i izdaje fakture prema dostavljenim ugovorima i rješenjima nadležnih službi (zakupe poslovnog prostora, javne površine, zakupe građevnog zemljišta)
- Vodi registar naplaćenih naknada
- Daje informacije strankama iz oblasti naplate javnih prihoda
- Odgovoran je za tačno i blagovremeno izvršavanje poslova iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu Pomoćnika načelnika
Za poziciju 04:
- Vrši poslove provjere podataka u bazama matičnih podataka i dostavlja ih agenciji za identifikaciju dokumenata i razmjenu podataka
- Sarađuje sa Agencijom za identifikaciju dokumenata i drugim nadležnim organima vezano za dostavljanje podataka iz matičnih evidencija u svrhu izdavanja biometrijskih dokumenata
- Izdaje uvjerenja iz evidencije po službenoj dužnosti za ustanove i organizacije
- Obavezno vodi računa o tajnosti podataka do kojih dođe u svom radu shodno Zakonu o zaštiti ličnih podataka
- Vodi evidenciju ostvarivanja prava korisnika BIZ-a, te nastalim promjenama
- Izdaje sve vrste uvjerenja i drugih isprava na zahtjev stranki iz djelokruga rada BIZ-a,po ovlaštenju neposrednog rukovodioca
- Odgovoran je za tačno i blagovremeno izvršavanje i drugih poslova iz svog djelokruga rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu Pomoćnika načelnika
3. OPĆI I POSEBNI USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA RADNOG MJESTA:
a) Opći uslovi utvrđeni odredbama člana 76. Zakona o državnoj službi u TK-a (za sve pozicije):
- da je državljanin BiH
- da je stariji od 18 godina
- da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova radnog mjesta
- da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji i sitematizaciji
- da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u BiH
- da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava BiH
b) Posebni uslovi utvrđeni Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi i to:
Za poziciju 01:
- SSS/ najmanje III stepen stručne spreme tehničkog smjera ili KV radnik tehničkog smjera,
- položen vozački ispit za C kategoriju
- položen stručni ispit
- najmanje 6 mjeseci radnog staža u struci
Za poziciju 02:
- SSS/IV stepen stručne spreme-Medicinska ili Veterinarska škola,
- položen stručni ispit
- najmanje 6 mjeseci radnog staža u struci
Za poziciju 03:
- SSS/IV stepen stručne spreme- Ekonomska škola,
- položen stručni ispit
- najmanje 10 mjeseci radnog staža u struci
Za poziciju 04:
- SSS/IV stepen stručne spreme-Upravna škola ili Gimnazija,
- položen stručni ispit
- najmanje 10 mjeseci radnog staža u struci
4.SPISAK POTREBNIH DOKUMENATA
Uz Prijavu na javni oglas dostaviti original ili ovjerenu kopiju sljedećih dokumenata:
- Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci)
- Izvod iz matične knjige rođenih
- Izjava kandidata da u poslijednje dvije godine od dana objavljivanja oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u BiH,ovjerena od strane nadležnog organa
- Izjava kandidata da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava BiH,ovjerena od strane nadležnog organa
- Diploma/Svjedočanstvo o završenoj traženoj stručnoj spremi
- Dokaz (uvjerenje ili potvrda) o položenom stručnom ispitu za namještenike
- Dokaz (uvjerenje ili potvrda) o radnom stažu u struci
- Dokaz (vozačka dozvola) o položenom vozačkom ispitu za C kategoriju (samo za poziciju 01)
Izabrani kandidati dužni su prije donošenja rješenja o postavljenju dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova utvrđenih za gore navedeno radno mjesto.
Javni oglas će biti objavljen na službenoj stranici Općine Kalesija i dnevnim novinama “Nezavisne novine”.
Roka za prijavu kandidata je 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama “Nezavisne novine”.
Prijave na oglas sa dokazima o ispunjavanju uslova dostaviti u zatvorenoj koverti u pisarnicu Općine ili putem pošte na adresu: Općina Kalesija -Ul. Patriotske lige br.15, 75 260 Kalesija sa naznakom “Komisija za provođenje Javnog oglasa za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme”.
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.
NAPOMENA: U razmatranje će se uzeti i prijave kandidata koji nemaju položen stručni ispit za namještenike s tim da je kandidat ukoliko bude primljen u radni odnos dužan položiti stručni ispit u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos, a u skladu sa čl.81.Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (“Sl. Novine Tuzlanskog kantona” br.7/17,10/17,10/18 i 14/18).
Po ovlaštenju
OPĆINSKOG NAČELNIKA
JAVNI OGLAS za prodaju neizgrađenog građevinskog zemljišta
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
OPĆINA KALESIJA
OPĆINSKI NAČELNIK
Broj: 02-04-2-2767/20.
Datum:01.07.2020. godine
Na osnovu člana 363. stav 1. Zakona o stvarnim pravima (“Sl. novine FBiH” br. 66/13 i 100/13), člana 2, 5, 7 i 8. Pravilnika o postupku javnog konkursa za raspolaganje nekretninama u vlasništvu Federacije Bosne i Hercegovine, kantona, općina i gradova („Sl.novine FBiH“ br. 17/14) i člana 4. i 11. Odluke o uslovima, načinu i postupku raspolaganja nekretninama u vlasništvu općine Kalesija („Sl.glasnik općine Kalesija“ br. 9/14), Općinski načelnik Kalesija, o b j a v lj u j e
JAVNI OGLAS
za prodaju neizgrađenog građevinskog zemljišta
I. PREDMET PRODAJE
Predmet ovog javnog oglasa je prodaja neizgrađenog građevinskog zemljišta i to:
- Parcela označena sa k.č.br. 1246/26 zv. “Lugovi” ostalo neplodno zemljište površine 867 m2 upisana u PL br. 706 KO Prnjavor.
– Početna cijena zemljišta iznosi 30,00 KM/m2 tj. ukupno 26.010,00 KM za površinu od 867 m2, procijenjena od strane ovlaštenog sudskog vještaka građevinske struke.
- Parcela označena sa k.č.br. 1288/13 zv. “Lugovi” Oranica/njiva 5. klase površine 553 m2, upisana u PL br. 706 KO Prnjavor.
– Početna cijena zemjišta iznosi 22,00 KM/m2 tj. ukupno 12.166,00 KM za površinu od 553 m2, procijenjena od strane ovlaštenog sudskog vještaka građevinske struke.
- Parcela označena sa k.č.br. 1030/2 zv. “Aero klub” Pašnjak 4. klase površine 2117 m2 upisana u PL br. 201 KO Rainci Donji.
– Početna cijena zemljišta iznosi 12,00 KM/m2 tj. ukupno 25.404,00 KM za površinu od 2.117 m2,, procijenjena od strane ovlaštenog sudskog vještaka građevinske struke.
- Parcela označena sa k.č.br. 400/18 zv. “Mramorje” Pašnjak 5 klase površine 748 m2, upisana u PL br. 145 KO Miljanovci.
– Početna cijena zemljišta iznosi 10,00 KM/m2 tj. 7.480,00 KM za površinu od 748,00 m2.
- Parcela označena sa k.č.br. 400/19 zv. “Mramorje” Pašnjak 5. klase, površine 282 m2, , upisana u PL br. 145 KO Miljanovci.
- Početna cijena zemljišta iznosi 10,00 KM/m2 tj. 2.820,00 KM za površinu od 282 m2.
- Parcela označena sa k.č.br. 400/20 zv. “Mramorje” Pašnjak 5. klase, površine 536 m2, , upisana u PL br. 145 KO Miljanovci.
– Početna cijena zemljišta iznosi 10,00 KM/m2 tj. 5.360,00 KM za površinu od 536 m2.
- Parcela označena sa k.č.br. 1946/2 zv. Pašnjak 4. klase, površine 200 m2 zv. “Do” pašnjak 4. klase upisana u PL br. 145 KO Miljanovci.
– Početna cijena zemljišta iznosi 10,00 KM/m2 tj. 2.000,00 KM za površinu od 200 m2.
- Parcela označena sa k.č.br. 2005/4 zv. “Tetkina voda” pašnjak 5. klase površine 727 m2 upisana u PL br. 228 KO Lipovice .
– Početna cijena zemljišta iznosi 6,00 KM/m2 tj. 4.362,00 KM za površinu od 727 m2.
9. Parcela označena sa k.č.br. 588/92 zv. “Okrugla” pašnjak 2 klase površine 23 m2 upisana u PL broj 113 KO Tojšići.
– Početna cijena zemljišta iznosi 50,00 KM m2 tj. 1.150,00 KM za površinu od 23 m2.
10. Parcela označena sa k.č.br. 588/93 zv. “Okrugla” pašnjak 2 klase površine 23 m2 upisana u PL broj 113 KO Tojšići.
– Početna cijena zemljišta iznosi 50,00 KM/m2 tj. 1.150,00 KM za površinu od 23 m2.
11. Parcela označena sa k.č.br. 2462/36 zv. “Memićki lugovi” oranica/njiva 6 klase površine 500 m2 upisana u PL br. 225 KO Memići.
-Početna cijena zemljišta iznosi 25,00 KM/m2, tj. 12.500,00 KM za ukupnu površinu od 500 m2, procijenjena od strane ovlaštenog sudskog vještaka građevinske struke.
12. Parcela označena sa k.č.br. 2461/36 zv. “Memićki lugovi” oranica/njiva 6 klase, površine 493 m2, , upisana u PL br. 225 KO Memići, 17 KO Bulatovci.
– Početna cijena zemljišta iznosi 20,00 KM/m2 tj. 9.860,00 KM za površinu od 493 m2.
II. USLOVI PRODAJE GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA
Pravo učešća u postupku javnog nadmetanja imaju domaća i strana fizička i pravna lica koja po važećim propisima mogu steći pravo vlasništva na nekretnini koja je predmet prodaje putem ovog javnog oglasa.
Osnovni kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je visina ponuđene cijene u postupku javnog nadmetanja.
Postupak javnog nadmetanja provest će se u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku javnog konkursa za raspolaganje nekretnina u vlasništvu Federacije Bosne i Hercegovine, kantona, općina i gradova („Sl.novine FBiH“ br. 17/14).
Zainteresovana lica mogu izvršiti razgledanje parcela građevinskog zemljišta svakim radnim danom u vremenu od 8,00-15,00 sati i to u periodu od objavljivanja javnog oglasa do momenta podnošenja prijave, kao i uvid u dokumentaciju nekretnina koje su predmet ovog javnog oglasa.
III. NAČIN POLAGANJA KAPARE
Kapara za učešće u postupku javnog nadmetanja se utvrđuje u iznosu od 10% od početne prodajne cijene građevinskog zemljišta za svaku parcelu označenu u tački I ovog oglasa koja je predmet javnog nadmetanja, s tim što taj iznos ne može biti niži od 1.000,00 KM i ista se uplaćuje na žiro račun Općine Kalesija br. 338-650-2246644295, vrsta prihoda: 722431, općina: 044.
Dokaz o uplati kapare je potrebno predati Komisiji za provođenje javnog nadmetanja prije početka licitacije. Ukoliko kupac ne izvrši plaćanje na način utvrđen članom 30. Odluke o uslovima, načinu i postupku raspolaganja nekretnina u vlasništvu općine Kalesija („Sl.glasnik općine Kalesija“ br. 9/14) ili ne pristupi zaključenju ugovora po pismeno upućenom pozivu od strane općine, smatrat će se da je odustao od kupnje nekretnine i gubi pravo na povrat uplaćene kapare.
Učesniku u javnom nadmetanju koji ne ostvari pravo na kupovinu građevinskog zemljišta uplaćena kapara će se vratiti u roku od 8 dana od dana zaključenja postupka javnog nadmetanja.
IV. USLOVI I NAČIN PLAĆANJA CIJENE GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA
Sa učesnikom licitacije čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, zaključit će se odgovarajući kupoprodajni ugovor u formi notarski obrađene isprave, u roku od 15 dana od davanja saglasnosti Općinskog vijeća na Odluku Općinskog načelnika o prodaji neizgrađenog građevinskog zemljišta putem javnog nadmetanja-licitacije, a najpovoljniji kupac je dužan uplatiti prodajnu cijenu, umanjenu za iznos uplaćene kapare do dana potpisivanja kupoprodajnog ugovora, u kojem će se regulisati međusobna prava i obaveze u pogledu kupoprodajne cijene, prenosa vlasništva i posjeda, propisanih naknada, te druga prava i obaveze ugovornih strana u skladu sa ovim javnim oglasom i pozitivnim propisima.
V. VRIJEME I NAČIN PREDAJE NEKRETNINE U POSJED
Licima sa kojima bude zaključen ugovor u formi notarski obrađene isprave, nekretnine će se predati u posjed u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora.
VI. PRIJAVA ZA UČEŠĆE NA JAVNOM NADMETANJU
1. Sadržaj prijave:
Prijava za učešće u javnom nadmetanju podnosi se u pismenoj formi i mora sadržavati sledeće:
-Za fizička lica: ime i prezime, adresa stanovanja i broj telefona, naziv i k.č.br. nekretnine za koju se podnosi prijava
-Za pravna lica: naziv, sjedište, ID i PDV broj, broj telefona, potpis ovlaštenog lica, naziv i k.č.br. nekretnine za koju se podnosi prijava
- Prilozi uz prijavu:
Uz prijavu na javni oglas potrebno je priložiti sledeće:
- Dokaz o uplaćenoj kapari od 10% (primjerak uplatnice),
- Ovjerene fotokopije rješenja/izvod iz sudskog registra za pravna lica,
- Ovjerenu fotokopiju rješenja o obavljanju samostalne djelatnosti/obrta, ako je učesnik fizičko lice koje obavlja samostalnu djelatnost /obrt.
VII. DAN I MJESTO ODRŽAVANJA I IDENTIFIKACIJA UČESNIKA POSTUPKA
JAVNOG NADMETANJA
Postupak održavanja javnog nadmetanja će se održati u prostorijama Općine Kalesija, dana 20.07.2020. godine u 11,00 sati.
Ukoliko dođe do pomjeranja termina održavanja javnog nadmetanja, podnosioci prijava će biti blagovremeno obaviješteni. Javnom nadmetanju je dužan da prisustvuje podnosilac prijave ili lice koje posjeduje punomoć za zastupanje podnosioca prijave za postupak javnog nadmetanja (punomoć mora biti sačinjena u formi notarski obrađene isprave). Naznačena punomoć mora biti predata komisiji najkasnije do početka postupka javnog nadmetanja. Fizička lica koja učestvuju lično ili kao zastupnici/punomoćnici podnosioca prijave dužni su Komisiji koja provodi javno nadmetanje najkasnije do početka javnog nadmetanja prezentirati važeći identifikacioni dokument (lična karta ili pasoš).
VIII. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Rok za dostavljanje prijave za javno nadmetanje je 15 dana od dana objavljivanja oglasa a računa se od posljednjeg objavljivanja u dnevnom listu.
Prijava sa naprijed navedenim dokazima podnosi se lično na protokol šalter sale u zgradi općine Kalesija u vremenu od 08,00 do 16,30 sati. sa naznakom:
Općina Kalesija
“Komisija za provođenje postupka prodaje nekretnina u vlasništvu općine Kalesija putem javnog nadmetanja-licitacije”
Na poleđini koverte obavezno naznačiti ime i prezime, odnosno naziv firme, kontakt telefon.
Prijava se smatra nepotpunom ako ne sadrži sve što je propisano, ako nisu priložene sve isprave iz tačke VI ovog oglasa, odnosno ako ne sadrže sve podatke predviđene oglasom.
Podnosioci neblagovremene i nepotpune prijave neće moći da učestvuju u postupku javnog nadmetanja.
U slučaju podnošenja neblagovremene i nepotpune prijave, a ukoliko se uvidom u istu utvrdi da je uplaćena kapara za učešće u postupku javnog nadmetanja, ista će se podnosiocu vratiti u roku od 8 dana od dana zaključenja postupka javnog nadmetanja.
Općina Kalesija ne snosi nikakve troškove ponuđača po ovom javnom oglasu, te zadržava pravo da ovaj oglas poništi i ne snosi nikakvu odgovornost prema učesnicima postupka javnog nadmetanja.
IX. OBJAVA OGLASA
Javni oglas će se objaviti u jednom dnevnom listu koji se distribuira na području cijele FBiH, Web stranici Općine Kalesija i oglasnoj ploči Općine Kalesija.
DODATNE INFORMACIJE
Sve dodatne informacije u vezi sa urbanističko-tehničkim uslovima izgradnje objekta na predmetnom građevinskom zemljištu mogu se dobiti u Službi za prostorno uređenje, geodetske i imovinsko-pravne poslove općine Kalesija svakim radnim danom od 8,00 do 16,00 sati ili na broj telefona broj: 035-367-709, od dana objavljivanja javnog oglasa do isteka roka za dostavljanje prijave. OPĆINSKI NAČELNIK
Sead Džafić dipl.ecc.
Javni oglas za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme u Službu za opću upravu i društvene djelatnosti
Na osnovu čl. 71. čl. 74. čl. 75 i čl.76. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (“Sl. Novine Tuzlanskog kantona” br.7/17,10/17,10/18 i 14/18), čl.33. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Općine Kalesija (“Sl. Glasnik Općine Kalesija br.8/17, 11/17, 4/18, 6/18, 7/18, 8/18 ,1/19, 6/19 ), Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji Službi za upravu i stručnih službi Općine Kalesija br: 02-05-1508/19 od 20.03.2020. godine, čl.56. Statuta Općine Kalesija (“Sl.Glasnik Općine Kalesija” br.10/07, 7/08, 10/11, 3/12 i 6/13) i Odluke br. 02/3-1-30-2-1613/20 od 22.04.2020.godine, Općinski načelnik, raspisuje:
JAVNI O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme u Službu za opću upravu i društvene djelatnosti
1.NAZIV RADNOG MJESTA
Viši referent za poslove prijemne kancelarije i protokola………………1 (jedan) izvršilac, na neodređeno vrijeme
2.OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA:
• Prima, razvrstava, klasificira i zavodi službenu poštu
• Ulaže predmete u rokovnik
• Čuva pečate i razna pomagala
• Signira poštu i određuje klasifikacione oznake
• Odvaja predmete upravnog postupka i ostalih akata
• Zavodi i signira poštu u knjigu evidencije
• Stavlja otiske prijemnog štambilja i ostalih oznaka na aktima
• Ulaže akte u omot i upisuje predmet, odnosno naziva akata, popunjava otisak prijemnog štambilja i vrši upisivanje svih priloga koji se nalaze u omotu
• Vrši združivanje akata koji se odnose na iste predmete
• Vrši upisivanje predmeta i akata u interne dostavne knjige i dostavljenje u rad organizacionim jedinicama
• Vrši unošenje podataka u računar
• Sastavlja izvještaje
• Vrši ovjeru potpisanih dokumenata
• Sastavlja i prima podneske za ostvarivanje prava i obaveza
• Daje upute i pruža stručnu pomoć u vezi sa podnošenjem podnesaka
• Daje informacije od interesa za ostvarivanje i izvršavanje obaveza građana, preduzeća i drugih pravnih lica u upravnom postupku
• Odgovoran je za tačno i blagovremeno izvršavanje i drugih poslova iz svog djelokruga rada
• Obavlja i druge poslove po nalogu Pomoćnika načelnika
- OPĆI I POSEBNI USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA RADNOG MJESTA: a) Opći uslovi utvrđeni odredbama člana 76. Zakona o državnoj službi u TK-a:
• da je državljanin BiH
• da je stariji od 18 godina
• da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova radnog mjesta
• da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji i sitematizaciji
• da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u BiH
• da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava BiH
b) Posebni uslovi utvrđeni Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi i to:
• SSS/IV stepen stručne spreme-Ekonomska, Upravna škola ili Gimnazija,
• položen stručni ispit
• najmanje 10 mjeseci radnog staža u struci
4.SPISAK POTREBNIH DOKUMENATA
Uz potpisanu Prijavu na Javni oglas dostaviti original ili ovjerenu kopiju sljedećih dokumenata:
• Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci)
• Izvod iz matične knjige rođenih
• Izjava kandidata da u poslijednje dvije godine od dana objavljivanja oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u BiH, ovjerena od strane nadležnog organa
• Izjava kandidata da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava BiH,ovjerena od strane nadležnog organa
• Diploma/Svjedočanstvo o završenoj traženoj stručnoj spremi
• Dokaz (uvjerenje ili potvrda) o položenom stručnom ispitu za namještenike
• Dokaz (uvjerenje ili potvrda) o radnom stažu u struci
Izabrani kandidat dužan je prije stupanja na rad dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova utvrđenih za gore navedena radna mjesta.
Javni oglas će biti objavljen na službenoj stranici Općine Kalesija i dnevnim novinama “Oslobođenje”.
Rok za prijavu kandidata je 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama “Oslobođenje”.
Prijave na oglas sa dokazima o ispunjavanju uslova dostaviti u zatvorenoj koverti lično u pisarnicu Općine ili putem pošte na adresu:
Općina Kalesija, Ul.Patriotske lige br.15,75260 Kalesija sa naznakom: “Komisija za provođenje Javnog oglasa za prijem namještenika na neodređeno vrijeme u “Službi za opću upravu i društvene djelatnosti”.
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.
Napomena: U razmatranje će se uzeti i prijave kandidata koji nemaju položen stručni ispit za namještenike, s tim da je kandidat ukoliko bude primljen u radni odnos dužan položiti stručni ispit u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos, a u skladu sa čl.81. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (“Sl. Novine Tuzlanskog kantona” br.7/17,10/17,10/18 i 14/18).
Javni oglas za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme
Na osnovu člana 74. i čl.75. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (“Sl. Novine Tuzlanskog kantona” br.7/17,10/17,10/18 i 14/18), čl.56. Statuta Općine Kalesija (“Sl.Glasnik Općine Kalesija” br.10/07,7/08,10/11,3/12 i 6/13) i Odluke o potrebi prijema u radni odnos broj:02-3/1-30-2-1624 od 23.04.2020. godine, Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Općine Kalesija (“Sl.Glasnik Općine Kalesija” br.6/19) i čl.11.Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Općine Kalesija broj: 02-05-1508/19 od 20.03.2020. godine Općinski načelnik, raspisuje:
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme
I. NAZIV RADNOG MJESTA
- “Viši referent za prikupljanje i obradu podataka” u Službi za komunalne poslove i civilnu zaštitu – “Odsjek za zaštitu od požara i vatrogastvo – Profesionalna vatrogasna jedinica (PVJ) ……………1 (jedan) izvršilac
- “Higijeničar” u Službi za opću upravu i društvene djelatnosti ……1 (jedan izvršilac)
II. OPIS POSLOVA
a) Opis poslova za radno mjesto “Viši referent za prikupljanje i obradu podataka”:
• Prikuplja i obrađuje podatke o svim vidovima opasnosti, te vrši dostavu obrađenih podataka resorno nadležnim organima
• Vodi i ažurira bazu podataka informacionog sistema iz oblasti zaštite od požara i vatrogastva
• Osigurava neprikidan prijem i protok informacija za potrebe vatrogasne jedinice
• Vrši prijem dojava o opasnostima iz nadležnosti vatrogasne jedinice
• Održava stalnu radio vezu sa pripadnicima jedinice na intervenciji
• Obavještava komandira o nastalim požarima i intervencijama, te postupa po posebnim upustvima Komandira u slučaju većih požara i nesreća
• Vodi brigu o stalnoj ispravnosti sistema veza i telekomunikacionih uređaja i instalacija
• Obavlja i sve druge poslove za koje je osposobljen, a po nalogu Komandira i Pomoćnika načelnika
b) Opis poslova za radno mjesto “Higijeničar”:
• Vrši održavanje, čišćenje poslovnih prostorija u zgradi Općine i općinskih službi
• Vrši čišćenje opreme, inventara i stolarije
• Vrši pranje zavjesa
• Vodi brigu o zelenilu u zgradi općine
• Prijavljuje nastalu štetu na objektima i inventaru
• Odgovara za tačno i blagovremeno izvršavanje i drugih poslova iz svog djelokruga rada
• Obavlja i druge poslove po nalogu Pomoćnika načelnika
III. OPĆI USLOVI Svi kandidati koji se prijavljuju na Javni oglas za obje pozicije moraju ispunjavati opće uslove utvrđene odredbama člana 76. Zakona o državnoj službi u TK-a:
• da je državljanin BiH
• da je stariji od 18 godina
• da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova utvrđenih za to radno mjesto
• da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutrašnjoj organizaciji i sitematizaciji
• da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u BiH
• da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava BiH.
IV. POSEBNI USLOVI KOJE KANDIDATI MORAJU ISPUNJAVATI: a) Posebni uslovi utvrđeni Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi i Pravilnikom o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Općine Kalesija broj: 02-05-1508/19 od 20.03.2020. godine za radno mjesto “Viši referent za prikupljanje i obradu podataka”:
• SSS/IV stepen stručne spreme – Elektrotehnička škola odnosno VKV radnik tehničkog smjera
• Poznavanje rada na računaru
• Položen stručni ispit
• Najmanje 10 mjeseci radnog staža u struci.
b) Posebni uslov utvrđen Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih za radno mjesto “Higijeničar” je završena osnovna škola.
V. SPISAK POTREBNIH DOKUMENATA a) Za radno mjesto “Viši referent za prikupljanje i obradu podataka” uz potpisanu prijavu na Javni oglas kandidati su dužni dostaviti original ili ovjerenu kopiju sljedećih dokumenta:
• uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci)
• izvod iz matične knjige rođenih
• izjava kandidata, da u poslijednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u BiH, ovjerena od strane nadležnog organa
• izjava kandidata, da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava BiH,ovjerena od strane nadležnog organa
• diploma o završenoj traženoj stručnoj spremi
• certifikat ili uvjerenje o poznavanju rada na računaru
• dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike
• uvjerenje/potvrda o radnom stažu u struci
Napomena: U razmatranje će se uzeti i prijave kandidata koji nemaju položen stručni ispit za namještenike, s tim da je kandidat ukoliko bude primljen u radni odnos dužan položiti stručni ispit u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos, a u skladu sa čl.81. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (“Sl. Novine Tuzlanskog kantona” br.7/17,10/17,10/18 i 14/18).
b) Za radno mjesto “Higijeničar” uz potpisanu prijavu na Javni oglas kandidati su dužni dostaviti original ili ovjerenu kopiju sljedećih dokumenata:
• uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci)
• izvod iz matične knjige rođenih
• izjava kandidata, da u poslijednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u BiH,ovjerena od strane nadležnog organa
• izjava kandidata, da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava BiH,ovjerena od strane nadležnog organa
• diploma/svjedočanstvo o završenoj osnovnoj školi.
Izabrani kandidati dužni su prije stupanja na rad dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova utvrđenih za gore navedena radna mjesta.
Javni oglas će biti objavljen na službenoj stranici Općine Kalesija i dnevnim novinama “Oslobođenje”.
Rok za prijavu kandidata je 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama “Oslobođenje”.
Prijave na oglas sa dokazima o ispunjavanju uslova dostaviti u zatvorenoj koverti lično u pisarnicu Općine ili putem pošte na adresu:
Općina Kalesija, Ul.Patriotske lige br.15,75260 Kalesija sa naznakom: “Komisija za provođenje Javnog oglasa za prijem namještenika na neodređeno vrijeme u Službi za komunalne poslove i civilnu zaštitu ” i “Službi za opću upravu i društvene djelatnosti”.
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.
OPĆINSKI NAČELNIK