SANACIJA OŠTEĆENJA ASFALTA I UDARNIH RUPA NA LOKALNOM PUTU U SELJUBLJU
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
OPĆINA KALESIJA
OPĆINSKI NAČELNIK
-Komisija za javne nabavke-
Broj: 02-1-05-2-3891-6/19
Datum, 10.10.2019. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b)., člana 70. stav 1, 3. i 6. i člana 72. stav 3. tačka c) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14), a po provedenom postupku za nabavku radova putem otvorenog postupka za dostavu ponuda, Općinski načelnik, donosi
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Ugovor za nabavku radova„SANACIJA OŠTEĆENJA ASFALTA I UDARNIH RUPA NA LOKALNOM PUTU U SELJUBLJU“, dodjeljuje se ponuđaču “Džale Iskop“ d.o.o. Kalesija, koji je dostavio ponudu sa cijenom u iznosu od 26.471,02 KM sa uključenim iznosom PDV-a.
Član 2.
Ova Odluka se dostavlja svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Ova Odluka objavit će se na web-stranici ugovornog organa (www.kalesija.ba) istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
O b r a z l o ž e nj e
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02-1-05-2-3897-1/19, od 18.09.2019. godine. Postupak nabavke je proveden putem otvorenog postupka za dostavu ponuda za koji je objavljeno obavještenje o nabavci broj: 52-1-3-71-3-79/19 od 23.09.2019. godine na portalu javnih nabavki.
Postupak nabavke provela je Komisija za javne nabavke imenovana Odlukom broj:02-1-05-2-3891-2/19, od 18.09.2019. godine.
U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristigle ponude, izvršila njihovo otvaranje, te pregled i ocjenu ponuda prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku javne nabavke utvrđeno je slijedeće:
- ukupan broj pristiglih ponuda 1;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da je jedna ponuda prihvatljiva;
- da je nije bilo neprihvatljivih ponuda;
U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da je:
ponuđač “Džale Iskop“ d.o.o. Kalesija dostavio u predmetnom postupku javne nabavke SANACIJA OŠTEĆENJA ASFALTA I UDARNIH RUPA NA LOKALNOM PUTU U SELJUBLJU“, prihvatljivu ponudu u skladu sa tenderskom dokumentacijom koja iznosi 26.471,02 sa PDV-om, koja je prema kriteriju za izbor ponude (najniža cijena) ocijenjena najpovoljnijom od svih prihvatljivih ponuda.
Izabrani ponuđač je dužan u roku od 7 (sedam) dana, računajući od dana dostavljanja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostaviti originale ili ovjerene kopije dоkumеntаciје koje se traže tenderskom dokumentacijom.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke.
Dostavljeno:
- Učesnicima u postupku
- Službi za privredu i budžet Općine Kalesija
- a/a
OPĆINSKI NAČELNIK
Sead Džafić, dipl.ecc.