Nabavka kancelarijskog materijala
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
OPĆINA KALESIJA
OPĆINSKI NAČELNIK
Broj: 02-1-05-2-870-7/19
Kalesija, 18.04.2019. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b)., člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14), te na osnovu preporuke Komisije za javne nabavke, a po provedenom postupku za nabavku roba putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, Općinski načelnik, donosi
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se preporuka Komisije za javne nabavke, te se ugovor za nabavku roba „Nabavka kancelarijskog materijala“ za LOT 1 – Nabavka tonera, dodjeljuje ponuđaču „R&S“ d.o.o. Sarajevo, koji je dostavio ponudu sa cijenom od 8.936,46 KM sa PDV-om, za LOT 2 – Nabavka potrošnog kancelarijskog materijala dodjeljuje ponuđaču „R&S“ d.o.o. Sarajevo, koji je dostavio ponudu sa cijenom od 17.892,62 KM sa PDV-om, za LOT 3 – Nabavka štampanog materijala dodjeljuje ponuđaču „R&S“ d.o.o. Sarajevo, koji je dostavio ponudu sa cijenom od 10.914,51 KM sa PDV-om.
Član 2.
Ova odluka se dostavlja svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Ova odluka objavit će se na web-stranici ugovornog organa (www.kalesija.ba) istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02-1-05-2-870-1/19, od 13.03.2019. godine. Postupak nabavke je proveden putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda za koji je objavljeno obavještenje o nabavci broj: 52-7-1-15-3-24/19, od 27.03.2019. godine na portalu javnih nabavki.
Postupak nabavke provela je Komisija za javne nabavke imenovana Rješenjem broj:02-1-05-2-870-2/19, od 13.03.2019. godine.
U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristigle ponude, izvršila njihovo otvaranje, te pregled i ocjenu ponuda prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku javne nabavke utvrđeno je slijedeće:
LOT 1 –Nabavka tonera,
– ukupan broj pristiglih ponuda 4;
– da je blagovremeno zaprimljeno 4 ponude;
– da nije bilo neblagovremenih ponuda;
-da su prihvatljive 4 ponude;
LOT 2 –Nabavka potrošnog kancelarijskog materijala,
– ukupan broj pristiglih ponuda 1;
– da je blagovremeno zaprimljeno 1 ponuda;
– da nije bilo neblagovremenih ponuda;
-da je prihvatljiva 1 ponuda,
– da nema neprihvatljivih ponuda;
LOT 3 –Nabavka štampanog materijala,
– ukupan broj pristiglih ponuda 2;
– da je blagovremeno zaprimljene 2 ponude;
– da nije bilo neblagovremenih ponuda;
-da je prihvatljiva 1 ponuda;
– da je neprihvatljiva 1 ponuda;
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da je:
Ponuđač „R&S“ d.o.o. Sarajevo dostavio je, u predmetnom postupku javne nabavke radova za LOT 1 – „Nabavka tonera“ prihvatljivu ponudu u skladu sa tenderskom dokumentacijom, po cijeni od 8.936,46 KM sa PDV-om, koja je prema kriteriju za izbor ponude (najniža cijena) ocijenjena najpovoljnijom od svih prihvatljivih ponuda.
Ponuđač „R&S“ d.o.o. Sarajevo dostavio je, u predmetnom postupku javne nabavke radova za LOT 2 – „Nabavka potrošnog kancelarijskog materijala“ prihvatljivu ponudu u skladu sa tenderskom dokumentacijom, po cijeni od 17.892,62 KM sa PDV-om, koja je prema kriteriju za izbor ponude (najniža cijena) ocijenjena najpovoljnijom od svih prihvatljivih ponuda.
Ponuđač „R&S“ d.o.o. Sarajevo dostavio je, u predmetnom postupku javne nabavke radova za LOT 3 – „Nabavka štampanog materijala“ prihvatljivu ponudu u skladu sa tenderskom dokumentacijom, po cijeni od 10.914,51 sa PDV-om, koja je prema kriteriju za izbor ponude (najniža cijena) ocijenjena najpovoljnijom od svih prihvatljivih ponuda.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.
Dostavljeno:
- arhivi,
- svim učesnicima u postupku,
OPĆINSKI NAČELNIK
_______________________
Sead Džafić, dipl.ecc. ority52 \