Stručni nadzor nad izvođenjem radova
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
OPĆINA KALESIJA
OPĆINSKI NAČELNIK
Broj: 02-1-04-2-415-6/20
Kalesija, 06.03.2020. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b)., člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14), te na osnovu preporuke Komisije za javne nabavke, a po provedenom postupku za nabavku usluga putem konkurentskog zahtjeva, Općinski načelnik, donosi
O D L U K U
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se preporuka Komisije za javne nabavke, te se ugovor za nabavku usluga „Stručni nadzor nad izvođenjem radova“ dodjeljuje ponuđaču „HG-INŽENJERING“ d.o.o. Tuzla, koji je dostavio ponudu sa cijenom od 20.890,49 KM sa PDV-om.
Član 2.
Ova Odluka se dostavlja svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Ova Odluka objavit će se na web-stranici ugovornog organa (www.kalesija.ba) istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
O b r a z l o ž e nj e
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02-1-04-2-415-1/20 od 29.01.2020. godine. Postupak nabavke je proveden putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda za koji je objavljeno obavještenje o nabavci broj: 52-7-2-7-3-13/20, od 11.02.2020. godine na portalu javnih nabavki.
Postupak nabavke provela je Komisija za javne nabavke imenovana Odlukom broj:02-1-04-2-415-2/20 od 29.01.2020. godine.
U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristigle ponude, izvršila njihovo otvaranje, te pregled i ocjenu ponuda prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku javne nabavke utvrđeno je slijedeće:
– da je ukupan broj pristiglih ponuda 3;
– da je blagovremeno zaprimljeno 3 ponude;
– da nije bilo neblagovremenih ponuda;
– da nije bilo neprihvatljivih ponuda;
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da je:
Ponuđač „HG-INŽENJERING“ d.o.o. Tuzla dostavio je u predmetnom postupku javne nabavke usluga „Stručni nadzor nad izvođenjem radova“ prihvatljivu ponudu u skladu sa tenderskom dokumentacijom koja iznosi 20.890,49 KM sa PDV-om, na koju Ugovorni organ planira zaključiti ugovor, a koja je prema kriteriju za izbor ponude (najniža cijena) ocijenjena najpovoljnijom od svih prihvatljivih ponuda.
Izabrani ponuđač je dužan u roku od 7 (sedam) dana, računajući od dana dostavljanja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostaviti originale ili ovjerene kopije dоkumеntаciје tražene tenderskom dokumentacijom.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba Uredu za razmatranje žalbi putem Ugovornog organa, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke.
OPĆINSKI NAČELNIK
Sead Džafić,dipl.ecc.